onsdag 13 oktober 2010

waiting for sweeter days to come

Jag tror jag kaanske ska bli lite sjuk nu. Men bara kanske. Måste få lite schystare symptom att jobba med. Men jag är trött som aa björnen på sommarn och har ont i huvudet varje dag. Eller det kanske är synen som spökar? Kanske borde börja använda mina glasögon. MEN AJA nu skriver jag bara sån töntskit som många har som statusuppdateringar.
- Ska ut o gå.
- Kollar på film.
- Hm. ska nog kissa nu.
- ÅH VA HÄRLIG HÖSTEN ÄR!!!!!!!
öh jorden anropar miss uppmärksamhetshora. Ingen bryr sig.


Imorgon ska jag hem till jobba. Har inte plockat ihop prylar, inte duschat och inte gått och lagt mig som jag velat sedan jag kom hem klockan fem. men åh nu vill jag kräkas lite efter bonde söker fru.

edit: HAHA hur kul var det på en skala att jag skrev "imorgon ska jag hem till jobba"??!! typ askul. menade far.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahahahaha, hem till jobba