måndag 11 juli 2011

På min önskelista: Chic but casual

Scorett, Tiamo, 399:-

Den ända nackdelen med att sitta nere på vackra sudret på sommaren är att man missar all härlig rea uppe i Stockholm. Så för att stilla mitt shoppingbegär brukar jag köpa fina tidningar och klippa ut allt jag tycker är snyggt och allmänt moderiktigt. Sandalerna här ovanför är mitt nya måste-ha-objekt och jag tänker, så fort jag kommer upp till huvudstaden, springa till Drottninggatan och införskaffa mig dessa. Dom är ju faktiskt billiga! och snygga...
Sen ska jag springa mellan Topshop, weekday, H&M och monki och hitta sådana där fantastiska kap som alla andra missat. Det kommer bli så himla bra! Nu ska jag leta efter någon snygg bygel-bikiniöverdel som matchar min havsblå underdel. Wish me luck!

Inga kommentarer: