fredag 29 juli 2011

I'm just a boy in love

Fyra månader idag :) Det är regnigt och vi är 292 km ifrån varandra, men jag mår bra.
Igår var teatern vi har varje år här nere och jag spelade i första välkomstpjäsen. Var riktigt bra, funderar på en ny karriär inom showbusiness. När teatern var över vart det mat och dans. Dans med 40+are. Helt ok. Men det var ju inget Razzmatazz precis.
I kväll ska vi äta allihopa på Hamra Krog och sen stannar vi unga och dumma kvar för några öl skulle jag kunna tro. Festligt.
Jag kommer hem nästa vecka på typ tisdag, för er som saknar mig. Jättemånga antar jag.
Nu ska jag titta lite på Love in the Wild. Det är roligt för mig. Hejdå

ps. kom på att min blogg är tråkig, så jag laddar upp lite bilder från mina fantastiska äventyr så det blir kuligare att läsa. ds

Inga kommentarer: