måndag 29 augusti 2011

Spain bietches

Jag varvar solande med ätande av bocadillos och trevar fram på skakig spanska bland de små kaféerna. Kom fram igårkväll klockan halvsju efter en låååång flygresa brevid Martin, planet fullaste passagerare som skulle till magaluf med sina tio kompisar som satt runt om mig. Det tog ungefär fem minuter efter att han suttit sig ner som han gått igenom min påse, vilken bok jag hade med mig och vad jag egentligen skulle göra på Mallorca.

Idag är min dag ( vi har delat upp dagarna så att alla får en egen då man får bestämm vad som sk göras ) och poolen var så klart ett självklart val!
Ikväll åker vi från hotellet i Soller in till Palma där vi kommer vara fram till torsdag. Det är inte helt fel det här!

Fast nu har jag suttit under parasollet vid WIFI för länge, måste tana!!

Adiós amigos!



- iphone girl

Location:Carretera de Palma al Puerto de Sóller,Sóller,Spanien

Inga kommentarer: