tisdag 9 augusti 2011

Stockholm Fashion Week Party

Igår befann jag mig på Café Opera tillsammans med Stockholms elit och njöt av runway och snygga goodie bags. Kände en aning malplacerade, var nog yngst där, och hade inte många att mingla med. Mamma däremot pratade glatt med Tomas Bodström, moderaternas partsekreterare och Feffe, något mingelproffs som känner allt o alla.
Det blev en hel del kändisspottning. Bland andra Adam Tensa, Tove Styrke, Isabella Löwengrip, Emma Wiklund, Morgan Alling, the Sartolialist och hollywood-frun Lena Jolton gick runt och smuttade på ett glas champange. Det var nog faktiskt bara jag och den sistnämda av alla tjejer o lokalen som åt av chipsen som delades ut.
Blev dessutom fotad av någon konstig människa när jag satt själv på en bänk o åt chips och smsade.
- Can i take a picture of you?
- Öh, yes.
Höll nätan på att lägga till;
-But just so you now, im not famous!
Men äh, han kan få tro vad han vill, jag kanske bli det nu istället!

Vi lämnade festen ganska tidigt, när vi var på topp helt enkelt, och tittade nöjt igenom våra svarta Sthlm Fashion Week-tygpåsar där man kunde hitta allt ifrån trosor till dushkräm och en konsig väskhängare.

Detta var förhoppningsvis det första Faashion Week-eventet av många för min del!

Inga kommentarer: