söndag 11 mars 2012

Lite av allt

Sitter uppe och slötittar på Super Sweet 16 och njuter av lite ensam tid medan mamma och mike fortfarande ligger och sover.
Igår var vi på Little Persia och tig ett glas vin med Ari som åker till Paris imorgon. Det var trevligt :) Ser fram emot att få åka ner och hälsa på henne!
Efter åkte jag, mike, felicia och nick hem till mig för lite mer vin och prat. Det blev en bra kväll helt enkelt.
Men som vanligt efter en kväll med lite alkohol (med betoning på lite) så kan jag inte sova speciellt länge och gick idag upp halv tio trots att vi gick och la oss klockan halv fyra. Fast det är bara skönt tycker jag!

Idag ska vi kolla på en lägenhet inne i stan och sedan ska jag och Mike på opera med farbror David klockan fyra! Vuxet värre.

Nu ska jag hoppa in i duschen, men först vill jag visa den här bilden som jag hittade.
Visste ni att det var ett helt år sedan tsunamin i Japan? Jag trodde det var några månader sedan..
Mamma och dotter som hedrar de omkomna

Inga kommentarer: