lördag 10 december 2011

de ten ov desembre

Det blev många dagars paus nu innan jag vågade mig in igen för att uppdatera er..... lol skämt. har bara haft så otroooooligt mycket att göra att jag inte haft tid att ens titta på datorn!! lol inte det heller. Jag har bara inte pallat.

Mike kom i söndags, och sedan dess har vi bara gått runt i stan, hängt hemma och så vidare. Jag fick ledigt 3 dagar från jobbet vilket ledde till mycket julklappsinköp och annat roligt. Har bara fyra presenter kvar att köpa! Förstå gången i världen som jag inte sitter dagen innan utan minst 1 klapp till någon.

Om sju dagar fyller jag år och då ska jag ha det jätteroligt hela dagen. Bara gå runt naken och få presenter. Jättebra!
På kvällen ska vi till en ching chong-restaurang. Då ska jag inte vara naken man äter väldigt mycket då. Sen ska vi ut dessutom, så jag ska ha fina kläder på mig. Mina nya fina skor också, som jag inte tänker visa för jag orkar inte. Dom ser ut som ett par Topshop-skor i alla fall.

Sen kommer vi hem den 19e, roligt va!! Fixa snö tills dess. Tack!

Idag är det El Classico och vi ska gå till fina Tasca för att njuta av rolig fotboll och några öl. Barca lär ju vinna.

Men aa okej, kul för er att veta. ska dra PEACE MOTHERPUCKERS


Inga kommentarer: