måndag 12 december 2011

Det är mycket streaming som tar plats vid datorn så det blir inte mycket bloggande av. Just nu väntar ett dubbelavsnitt av Fresh Prince of Bell-Air innan det är sängdags.

Det är har varit en lång och ganska tråkig dag med tråkiga aktiviteter. Längtar tills sömnen kommer så jag kan vakna till en ny dag och förhoppningsvis lite gladare besked.

Min/vår vistelse i Barcelona är
Inte helt lika enkel längre, och vi märker att vi levt ett ganska bra oh fram tills nu. Men allt kommer lösa sig, det gäller bara att ta sig igenom det och prioritera rätt.

Jag längtar tills lördag i alla fall, då har jag äntligen semester och kan njuta av min 19årsdag till hundra procent.

Nu ska jag gosa mig in i min favorit och kanske skratta lite åt en ung Will Smith innan jag somnar.

Puss på er




- iphone girl

Inga kommentarer: