onsdag 21 december 2011

Hej jag är hemma

Hej!
Har inte haft tid att uppdatera ordentligt sedan jag landade i måndagskväll. Jag har flängt mellan Nacka och Lidingö men någon paus inne i stan.
Jag har saknat hemma, och jag har saknat min katt. Hon är mysigast i världen just nu.
Hon ville ligga i mitt knä o mysa, tills mamma kom hem och hon ville ha mat så klart.

Snart börjar den riktiga julhelgen, och jag längtar så! Jag älskar julen och alla våra mysiga traditioner. Det ska bli roligt att få visa Mike också.

Nu ska jag snart gå upp till sängen, gick upp halv åtta i morse, och se på något avsnitt av Fresh Prince.
Puss o kram

Jag slog in Olivers coola NY-keps i ett roligt trekantigt paket.


superglad med katt i knä och litet huvud

Katt i knät och MEGAarmar :D 

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahha, alltså <3