onsdag 28 september 2011

Getaflickan lives on


Idag har vi fixat jobb. Vi ska jobba på First Prize, ett svenskt företag som säljer något typ. Man kan vinna grejer. Förstår inte riktigt. Men det är bra betalt!! 1235 € i grundlön, och sen bonus på det! :D Tjohej liksom. 

Aa sen gick vi till en lyxlägenhet som jag då visade i förra inlägget. men den var inte lika lyxig som p bilderna om man säger sååååå. det låg två döda kackerlackor på golvet så jag började gråta o vi gick därifrån. 
Nu har vi legat på rummet i 3 timmar o letat egna lägenheter. Hat hittat drygt 10 som vi mailat. 

Om en dryg timme kommer Mike till oss här, och det ska bli så sorgligt. Jag saknar honom. Vi firar ett halvår idag. Det är knäppt! 
Jag ska ta honom till Rosa Negra på Via Laietana som har de bästa Mojitos och Frozen Margaritas i stan. 

Puss o Kram 

-----------------------------
edit* haha lol jag skrev att det skulle bli sorgligt att mike skulle komma, men jag menar såklart roligt!!!

2 kommentarer:

NickOchFelicia sa...

ihihih vad kul att ni har fått jobb! men vad ska ni göra? Klagomål för dålig uppdatering!
/ du vet.. ihih

Anonym sa...

hej, skulle du vilja berätta lite om hur det är att jobba på firstprize? jag har fått jobb där med men ska inte börja för än 1 dec, och undrar hur det är där. skicka gärna ett mail till mig, nikki.gronborg@hotmail.se jätte tacksam för svar.