tisdag 27 september 2011

HOLA

Loca People!!! Estoy en Barciloni liksom. Sitter på rummet och lyssnar lite på musik. Vi har inte gjort så mycket än. mest gått runt. gått förbi Big Jump. blev nervös. sprang förbi. hih.
Vi hittade en mobil på plaza catalunya så jag rinde till mamma som låg inlagd. Pronto amore..!! svarade hon.
EEhhhhhh, hablas íngles?
Eh no.
eeeeh okej hablas espanol?
 Eh no.
Nähä men no parle italiano likosm!!
Eh ok.
hittade tillslut tjejen som var förevigt tacksam för min barmhärtighet. fick inga pengor dock.. lame.

Sen gick vi till skolan o fick hjälp med jobb så vi ska åka till Salve del Mar imorgon o prata med dom. dom fixar tydligen boende också. great.

Nu gick Sofia in i duschen, o de ska jag också göra för att jag har svettats jättemycket idag och luktar rumpa. Sen ska vi gå o äta lite o sen gå till Starbucks o titta på hamnen i mörkret :)
här kommer några bilder jag tagit, för det gillar ni va?




porten till lägenheten vi var o kollade på



så. adios amigos! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Eehehe kul!!!! :))))))))) ihihihi
/Nicia Felick