söndag 25 september 2011

Sista dagen

Alldeles strax ska jag packa allt för i morgon, och några månader framåt. Vet inte riktigt hur det ska gå till.
Känns vemodigt och overkligt och jag är lite nervös.  Vill så gärna att allt ska fungera när vi kommer ner och att lägenheten är perfekt. Lägenheten som passar oss så bra, men som vi inte vågar tro på.

Förutom att packa, så ska jag idag göra i ordning mitt rum, ta bort onödiga saker och ta ur lakanen. Jag ska träffa Anders och Clara för en snabb fika inne i stan och sen hem igen för att göra klart allt. Hjalmar och Fanny skulle komma över, jag hoppas dom göra det.

Nu måste jag äta klart min frukost, trots att min nervösa mage inte riktigt vill ha något mer att äta.
Vi hörs lite senare, eller när jag har landat i Barcelona.

Ni är så fina allihopa! puss

Inga kommentarer: