måndag 31 oktober 2011

jag sitter i vår nya lägenhet. själv. mamma som varit här i fyra dagar har åkt hem och det är första dagen i vårt nya hem. det är ensamt och min laddare till datorn är på kontoret där vi lämnade våra väskor. det är 11% kvar på batteriet och internet är långsamt. det går inte att ansluta via telefonen än så snart är jag väldigt frånkopplad från världen.
men imorgon ska allt fixas så då blir det bättre. men ikväll blir det väldigt llugnt med bara radio och en bok.
det är lite ensamt och att vara ensam på jobbet hjälper inte, men det är ok. jag saknar många. men det känns ändå bra att bo här. lugnt och säkert. har gjort lite mat och ska nu njuta av lite choklad och min bok.
i morgon är det röd dag så då hinner jag göra allt jag vill. som att packa upp och så.

hoppas ni mår bra, puss 

Inga kommentarer: