söndag 2 oktober 2011

Kvällsbladder

I morgon blir det nog knapert med inlägg så jag slänger in ett nu på kvällskvisten.
Idag fixade vi lite med lägenheter och låg på stranden. Det var galet varmt idag och det var fullproppat på stranden.
Vi åt supermysig middag med massa gott vin idag på vårt hostel. Sån där militärmat som är torkad i påsar som man kokar upp. Superkul! Vi har blivit tjockisar här. Allt vi gör är att äta. Hungrig konstant liksom! x)
Imorgon ska vi gå upp tidigt och springa på visning och sen är det jobb som gäller, så nu måste vi sova snart så vi är pigga och glada i morgon! Har duschat till och med. Andra gången än så länge..
Målat naglarna har jag gjort också.

Nu ska jag skypea med min underbara pojkvän som jag älskar mer än livet, det ni!!
puss o kram skumbanan 

Inga kommentarer: