söndag 23 oktober 2011

och på den sjunde dagen, vilade hon

Hej fans och vänner.
Jag sitter som vanligt på mitt favorit hak Tasca del Comte och smuttar på en Pepsi Light medan jag väntar på att min telefon ska uppdateras till den senaste programvaran.
Jag är hysteriskt kissnödig, men jag måste vänta på att mitt greys anatomy avsnitt ska laddas klart innan jag kan gå hem!
Jag är ensam just nu, mitt emellan Sofia och Mike, och gör inte speciellt mycket för att underhålla mig själv. Igår tvättade jag allt möjligt och hade storstädning i lägenheten innan jag bänkade mig framför ännu ett sexo en nueva york-marathon.
Idag har bara spenderats framför teven och nu skype med mamma. Fick se min lilla katt också, som självklart kastade sig mot skärmen för att hon ville vara med mig. hoho aa det hände. inte xD
Klockan nio ska jag hämta upp min fina pojkvän vid Estacio Nord, som jag har längtat efter honom. dessa 23 dagar har känts som ett år. men all väntan är värt det.

Nu ska jag glida vidare, men vi hörs om ett tag. besos  y abrazos. 

Inga kommentarer: