torsdag 20 januari 2011

Fjällen i mitt hud

Vaknade (eller inte) klockan sex i morse av en stört hungrig katt på min mage, eller snarare på min axel. Ja hon stod där när jag sov på sidan, katten har seriösa matproblem. Så jag gick upp, hällde upp lite Pussie och gick snabbt tillbaka till sängen och slagga till klockan ett. Mamma kommer hem idag, så jag ska strax börja städa och sätta igång lite olika maskiner så allt är fint och prydligt till hon kommer.
Det blev inte krogen igår, det var ju alldeles för kallt ute och varmt inne? Så jag gick och la mig med ett avsnitt vardera av Pretty Little Liars och The O.C. Lite tråkigt men mest ganska skönt. Vi tar igen det på fredag istället. Jag har ju köpt en fantastiskt snygg skjorta från Weekday som behöver invigas, men jag vill ha den nästa onsdag... Så jag får hitta något annat tjusigt att sätta på mig. Förhoppningsvis är det klackväder. Då blir allt fint :)
Ska lägga ut en cool bild lite senare på en 7kt snygg outfit som någon speciell kan få njuta av! Ska bara lyssna lite jättehögt på I just had sex. Lätt att den ska sättas på efter varje gång i fortsättningen! jätteroligt blir det

Hoppas ni har en bra torsdag, visstja jag är ledig idag 
ha

Inga kommentarer: