söndag 23 januari 2011

Nio timmar och tio minuter senare

Jag har skickat in min historia uppsats. TRE dagar innan deadline. Jag är en helt ny människa! Jag vet inte alls om jag uppfyllt något över G-kreterierna, men jag gjorde faktiskt mitt bästa. Jag har suttit sedan klockan tio över ett idag och skrivit non-stop, förutom middagspause, uppe vid matbordet, och nu är jag äntligen klar. I morgon ska jag gå upp tidigare för att skriva Org. & Led. analysen, men jag kom precis på att jag har glömt häftet vi fick av anna-maria i skolan, så istället för att sitta hemma och skriva så åker jag in till skolan och skriver klart den. Efter mentorstiden så ska jag och felicia skriva klart projektet. Jag borde hinna. Åh, jag hoppas att jag hinner.
Nu ska jag lägga mig i sängen, kanske kolla på ett O.C-avsnitt och spela lite Cover Orange. Världens bästa spel.
Godnatt hörni, nå går mina ögon i kors efter att ha stirrat på en datorskärm hela dagen.

1 kommentar:

Sofia sa...

fan varu är duktiiiii!!! Vet du, det går inte att hämta ut iphone.. Men på lördag kommer pappa hem och då ska jag springa till alleplan och hämta ut den. Och då är allt redo också, microsim och fodral och grejjer. Det är ju bara fyra dagar kvar. Det klarar jag väl. xoxoxo