lördag 15 januari 2011

hey, you want what with me? i'm a tell you one time, don't fuck with me

Jag är nästan lika brun som felicia. det är faktiskt hysteriskt roligt! Harald tyckte att jag var väldigt mörk och undrade varför jag inte använde solkräm, han tyckte även det luktade illa om det mörka. Charmig kille den där..

Igår var Ari här och vi tittada på bra film och åt gott. Sen gjorde vi fin manikyr med fina stenar på varandra som jag lärde mig i Indien. Simla som precis har kommit hit väckte oss klockan kvart i sju och ville ha mat. Hon är så söt. Hon vill ha så mycket kärlek och det är skönt för jag har så mycket att ge. Hon är så frisk. Det är inte förrän nu jag inser hur sjuk Timjan var. Usch ibland kommer allt tillbaka. Jag kallar Simla för Timjan ibland. Men jag försöker att inte tänka så utan bara ge Simla vad hon vill ha. Det är härligt också.

Ikväll ska jag ut tillsammans med Ari, rasmus och rasmus kompis. Och kanske några till. Det kommer bli bra :) Nu ska jag äta lite och sedan göra mig i ordning.

Jag ska ladda in bilderna imorgon så kan ni få se lite! Men innan ni får se bilder kan ni få höra lite på vad jag lyssnade på nere på stranden för att kunna tana som bäst. ;)

Juicy - The Notorious B.I.G
Get Back - Ludacris
Forgot About Dre - Dr Dre, Eminem 
Got Your Money - Ol' Dirty Bastard, Kelis

Inga kommentarer: