torsdag 27 januari 2011

Sugen på tattuering

Åh, nu vill jag tatuera mig på en gång. Har surfat runt i ett bra tag och vill ha ha ha. Om shanti vill jag skriva på sanskrit någonstans, antagligen vid revbenen. Måste bara rita upp det på riktigt en gång och hitta det rätta stället. Sen vill jag gärna ha något bakom örat. Men tar vi sen. Kolla in Rihannas tre biljoner tattueringar, tjejen har koll på läget. Hennes tatuering längs med höften är galet het. Jag måste börja spara pengar fo real också, så nu efter att projektet är slut hinner jag jobba mer. Nu ska jag kolla på James Bond. A jusste sen vill jag åka till Barcelona också, hm måste kolla almanackan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag har sett att du har en iphone. Skulle vara jättekul om du mobilbloggade från den! Vänliga hälsningar, en trogen läsare