fredag 13 januari 2012

HEJ

Jag har inget att prata om just nu men i och med att jag är kändis så måste jag ju hålla mina läsare nöjda!
Idag var jag på jobbet och pratade med mina nya kompisar, det var sååååååååååå roligt.
Vi åt tacos till middag, egengjorda. Ellar aaaaa så egengjorda som de kan bli. dvs egen gucka o salsa och eh skurna grönsaker. Gott var det i alla fall och jag är mätt. Vi hann inte träna imorse eftersom vi sov men vi jag är så mätt att det känns tråkigt att träna. Men måste ju. Ser ut som tjejen i inlägget här under liksom.

Imorgon är det lördag. Det är skönt. Och eh ja. Vi ska sova ut och om det är soligt, ha picknick på stranden. För det är 20 grader i solen här. ha ha.

Hejdå :) 

2 kommentarer:

Sofia sa...

nu låter det bättre, keep up the spirit!!!!!

Rövnisse sa...

Ha det bra nu och drick inte för mycket nu(jag syftar på Sofia) och jag hoppas det regnar imorgon.