torsdag 19 januari 2012

Skönt tidsfördriv

Hello everybody!
I dag har jag varit en sista gång på jobbet för att hämta mitt lönespec och få reda på vad jag får i ersättning. Det blev ganska hyffsat. Jag klarar mig tills vi åker hem och lite till i alla fall.
Efter det gick jag och Sofia till Maresme Forum och jag köpte ett par fina skor, ska visa någon gång dom är supersöta, en ny bh - välbehövt kan man säga - och en sån där vässare till kajalen. Bra jobbat.

I kväll ska vi till Tasca och äta tapas för en euro styck. Det är tapaskväll! Vi har laddat med att inte äta någonting annat under dagen! Det ska bli såååå kul att äta där. Jag ska ha mina nya skor på mig!
Nu har jag inget mer att skriva så jag slänger in några bilder istället!

gulligt hus i fina Poble Nou

Baksida på de fina huset

Rolig sambo

Kallt hemma

Väldigt kallt hemma

Minusgrader hemma

Läsning på stranden

Att luta sig mot en palm när an har lite tid över

Match på Tasca i keps

Storbildsskärm och stormfullt på favoritbaren

Café con leche i solen. I keps

Fina Barceloneta. Och man med mycket cykelpackning
Puss alla

Inga kommentarer: