tisdag 24 januari 2012

Vänner och familj

Igår kväll bokade jag och fröken Arnsten våra biljetter hem till Sverige.

Det har varit tal om att förlänga vistelsen men någon månad eller så, men tillslut valde vi att åka hem till fosterlandet efter en rolig och spännande tid i Barcelona som det var bestämt från början.
Så den 28e februari packar vi vårt pick och pack och återvänder hem.

Det är inte utan en liten tår i ögonvrån man bestämmer sig för att avsluta något sådant här, men om jag talar för mig själv så känner jag mig ganska klar nu. Självklart hade man kunnat göra saker på andra sätt, men vi gjorde det på vårt egna - och vi har gjort det bra tycker jag.

Detta betyder alltså att vi har fem veckor kvar i vackra Barcelona och i vår härliga, fina lägenhet.

Och vi ska njuta av varje sekund!


Inga kommentarer: