torsdag 12 januari 2012

Nytt

Vet inte ens om det är någon som läser min blogg längre, men jag uppdaterar ändå.
Jag är tillbaka på spansk mark och börjar sakta men säkert komma tillbaka in i de gamla rutinerna. Med några ändringar.
Vi har påbörjat vårt nya nyttiga liv, med träning varje morgon och inga onyttigheter i kylskåpet. Vi äter mycket vit fisk, kalkon och kyckling och MYCKET grönsaker. Det är skönt.
På jobbet har jag utbildning hela veckan för att vi ska börja sälja en ny produkt, eurolotteriet. Slipper ringa helt enkelt! Skönt, men tråkigt att vara ensam. Idag blev vi dock kontaktade av en kvinna på Apples kundservice som nu söker folk. Så Sofia har haft intervju redan på telefon och jag väntar på mitt samtal! Förhoppningsvis kan vi börja redan nästa vecka. Hoppas!!

Strax ska jag börja dra mig till jobbet och uthärda de timmarna. Det kommer nog gå lite bra. Lite.
Annars så planerar jag en resa till Felicia och Nick med Mike och söker jobb hemma i Sverige. Det är roligt! Jag längtar till Mars :) Och jag längtar efter Mike.

Hoppas ni får en bra dag,
puss

2 kommentarer:

Arianna sa...

Jag läser din blogg brorsan!!!!

Sofia sa...

sluta längta bort! du måste ju leva i NUET!!!!!