lördag 18 februari 2012

Hela dan får hon arbeta, hon får jobba, hon får streta

Dagen har än så länge spenderats till att vägleda Sofia till tillfrisknande. Jag tycker jag lyckats rätt bra, men resultatet är ännu oklart.
Jag har bland annat satt henne över ångande vatten med en handduk över huvudet samt gjort soppa men alla ingredienser i världen som ska göra henne bättre. God blev den till och med!
Nu ska jag strax springa och köpa mer papper och lite annat smått och gott innan nästa steg till tillfrisknande ska tas. Måste bara komma på vad jag ska göra nu.. Några tips?

I kväll väntar förhoppningsvis kebab med Marco, ny kompis, och det lär bli mycket så jag har inte ätit mycket idag. Måste ladda!

Juste! I går provpackade jag i min nya fina vackra rosa väska. Jag har jättemycket kläder! :D Ska lägga till en väska på 15 kg så jag får med mig allt. Då kanske vi till och med får med oss saker som vi annars behövt lämna, till exempel filtarna och diskstället :)
Men vi får se hur mycket det blir.

Jaja, nu ska jag gå. Här är min väska! Feel free to love

Och här är mina kläder, inte alla så men aa :))) hihihi

3 kommentarer:

Mimmi! sa...

Det kan man kalla kläder!! är du säker på att du behövde så mycket emma?`?????

Emma sa...

Men det är inte såå mycket nya saker! Bara lite..

sofia sa...

fhank you for the help!!!!!!!! <3 är säker på att tillfrisknandet är runt hörnet!!!!