torsdag 9 februari 2012

Svordomar!

Ja, hörni. Jag tror vi har slagit ett nytt rekord.
Klockan är nu tio över nio och jag har varit vaken i minst en timme. För att jag är utvilad och pigg.
Think again.
Jag har frusit hela jävla pissnatten. Trots två filtar och en tjocktröja så har jag huttrat och hållit på sedan klockan tre i natt då jag tillslut lyckades somna.
När grannen vaknade runt halv åtta i morse bestämde jag mig för att nu fick det fan vara nog. Så jag gick upp, borstade tänderna och gjorde en redig skål med havregrynsgröt och apelsinklyftor.
Nu sitter jag i stora sängen och ska titta lite på serier och vänta tills Sofia går upp.
Vi sa att vi skulle gå upp till klockan tio för att äta frukost på Tasca, men om hon sovit lika oroligt som jag så tycker jag att hon förtjänar en sovmorgon om hon kan få en.

Hoppas ni fick en lite bättre start på dagen, och att den håller sig då!
Puss

1 kommentar:

SOFIA sa...

Åh va snäll du ä rmin lilla ängel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!