måndag 20 februari 2012

Seven, and counting!

Den sista veckan har börjat, och vi har spenderat dagen ute på stan där vi bland annat införskaffat lite fina presenter! Jag tog beslutet att boka in en ytterligare väska, så jag har helt enkelt 15+20+10 kilo som jag kan ta med hem!! Wo-fucking-ho vill säga.
Så jag har dels köpt det som finns på bild i inlägget här under (lyckas aldrig få rätt storlek på bilden..) och en liten annan söt present jag tänkt på ett tag. Men än är det inte slut, i morgon ska vi ut igen och leta efter fint. Och såklart dra igenom våra favoriter innan det är försent!
Vi köpte med oss efterrätt från vårt lilla favoritbageri till exempel, en klassisk Trufon (stor chokladboll som är mer bitter till smaken och gjord av väldigt mörk choklad) som är vår favvo, och en liten joker i form av tre små Bunyols, som i proncip är supersmå donuts! Ett lyxigt och bra sätt att avsluta sista måndagskvällen.

Det är nästan så man måste börja skriva upp de ställen man vill hinna gå till en sista gång innan vi åker, så att man inte känner sig ofärdig när vi kommer hem. Fast helt klar kommer vi väl aldrig känna oss.
Men en lista ska jag skriva, och jag kan lägga upp en bild på den eftersom jag förstår att det verkligen är något ni skulle vilja se!!!

Farväl för i dag, hör sen! Pussis

Inga kommentarer: