onsdag 16 februari 2011

The return of Dr. Dre is like the return of Christ

Är nyss hemkommen från farmor och ännu en riktigt maffig middag. Bra med träning i morgonbitti. Var ju uppe imorse o höll på, riktigt skönt faktiskt!
Jag ska alldeles strax sätta igång en maskin och hoppa in i duschen, ska ju till pappa i morgon. Måste tänka ut vad jag vill ha på mig i helgen...... så tråkigt på vintern när man inte kan ha fina skor :(
Jag vill utveckla min spotify-lista lite, och har letat som en galning efter Dr. Dre's nya album Detox, till samman med bland andra Eminem och Skylar Grey, men det har inte släppt ordentligt än. En singel har börjat gå lite grann på radion, I need a doctor, den är faktiskt ritkigt bra. Ett helt annorlunda sound, men bitchin ;) Låten handlar om att de, eminem, vill att Dr. Dre ska komma tillbaka. Han har ju inte släppt ett album sen en evighet (2001) och titeln är ju ganska fyndig, lyssnar ni på texten i refrängen så säger de ju I need a doctor to bring back to life. doctor = dr. = dr. dre :) eminems vers är galet bra också. hoho älskar när det blir sådär asbra.
Längtar till den kommer ut på spotify!



ljudet är kasst, men det tåls att genomlida. Gillar att det är lite techno på något sätt

Inga kommentarer: