torsdag 10 februari 2011

Det heter EN rak kurva, inte ett

Godmorgon små solfjädrar! (klyschigt, eller hur?) jag sitter just ny på b
asen (HAHA autocorrect <3, menade bussen) på väg till skolan och en dag bestående av samhälle och spanska. Ganska skönt egentligen. Igår var jag ju som sagt på jobbet för en specialdag. Jag trodde det var någon slags utbildning, men upplägget var så att vi först delades upp i olika grupper med olika uppgifter, jag skulle ringa inför start. Sedan, klockan sju kom vår mat. Jag o jossan hade båda beställt capricciosa (zoulmates) och det var gott. Vi pratade, drack cola o skrattade längdens att sen körs lite kluriga frågor. Jag gjorde bort mig mycket och insåg att jag måste jobba med mycket för att kunna bli smart, men jag bjöd dom på skratt så det var ju bra. Allt som allt var det i alla fall en sjukt rolig kväll!

Nu är jag steg framme vid ropsten så vi sätter punkt här så får ni ha en bra dag! Tjena hej

iPhone girl

Inga kommentarer: