onsdag 2 februari 2011

VERONA

Jag har inte riktigt skrivit om det här, tror jag?, men om typ tre veckor åker jag och Ari till Italien! :) Vi tar ett flyg klockan tre på fredagen den 25e och kommer hem på torsdage den 1a. Vi ska bo hemma hos Ari's kusin i en lägenhet inne i Verona. Under dagarna ska vi bara sitta på ett litet piazza med en espresso i handen och en skopåse i andra, hihi.
Studentklänning ska vi köpa också! Funderar på något radikalt, säg svart? eller varför inte rött? För hallå, få passar i vitt och jag tänker inte springa o gifta mig efter utspringet i alla fall.
Men skorna. Oj oj oj. ska fynda ordentligt där!

Men förutom att (föhoppningsvis) tana och ta det piano ska vi också åka upp till Ari's morfar en sväng och äta middag med de olika mostrarna (eller var det kusiner..?) italian style! Kommer nog bli lite Eat Pray Love över det här känner jag. Men det ska bli så roligt att få se den sidan av Ari's familj och äta riktig italiensk lasagne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och pizza.
Fan, måste verkligen träna nu

Så, då lyckades jag uppdatera bloggen istället för att skriva geografi. Hej och hå


1 kommentar:

Anonym sa...

viiiist brorsaaan! det är för fan bara tre veckor kvar.. :D shoes...shoes...shoes...omg shoes... let get some shoes!