tisdag 8 februari 2011

timjan

ja, nu är jag helt insöad på tatueringar men fan jag vill ju ha en hur gärna som helst!! var inne på tattoologist.com (jaja kenza tipsade om det) och tittade runt lite. för tredje gången idag.. och jag har tänkt att jag vill ha timjan i en tatuering, men bara tänkt ha i det i mitt Om - men igår tänkte jag att det kanske skulle vara fint med en katt bara. så hittade jag den här.
och jag blev kär. jag vill ha den som på bilden ovan, bakom örat, eller precis under armen bredvid bröstet. jag ska nu lägga ett löfte om att ha skaffat en tatuering innan jag tagit studenten. så. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra löfte!!!!!!!
jag vill också. men först ska man ha: mod, pengar och en idé. sen så!
skulle vilja ha en katt för att kunna göra en sån där kattattoo.
xoxo samsung jet girl (aka johanna, om du inte fatta!!!)

Emma sa...

men det kommer johanna såväl modet som katten! och det är klart jag visste!! we phone girls know eachother girlfriend!