lördag 19 februari 2011

Hej hej, idag åker jag från far till mor. Det var en skön hemmakväll igår med tacostallrik o Skavlan. Jobbade ju också från två till sex och fick löneförhöjning med 1 krona! :) ka-ching
Idag har det stödats hemma, jag tog en lång dusch och har precis ätit lite gröt med rivet äpple. Känns bra som fan! Om en lite stund ska jag ut och skotta bort lite snö och ta en liten promenad på en 20 minuter. Sedan bär det iväg till faster Monica som fyller 68 och efter det åker jag nog bara hem. Skulle egentligen vara hur kul som helst och åka in till stan o dansa men jag har bestämt mig för att spara pengar såhär när det är en vecka kvar till Verona! :) Det ska blir så skönt att åka bort till Italien. Ska försöka hålla igång där borta med, kanske gå upp lite tidigare o ta en springtur bara för att inte tappa greppet.
Nej hörni, nu ska jag gå ut. Ha en bra dag! Vi hörs
studenten nu kör vi

Inga kommentarer: