måndag 7 februari 2011

Verkligheten förändras hela tiden

Jag gick upp med mamma klockan kvart över sju i morse och åkte in till hennes jobb för att skriva filosofin. Och nu är jag klar! känner mig duktig och ganska smart. Sofia befinner sig typ 200 meter bort i verkstan så jag ska nog gå dit alldeles strax. Och äta kyckligfilé med gott på. Middag igår hos Fanny var mysigt men kort. Lite tråkigt.
Idag är det öppet hus i skolan och jag ska stå där och svara på frågor. Man får ju biobiljett. Juste, måste anmäla mig till jobbet! Sen är det ju prov på fredag eller något i psykologi så jag måste boka in min vecka så jag hinner plugga för jag vet inte inte riktigt vad det är på.. Men jag ska nog ut på onsdag tror jag. ska ändå på någon slags utbildning med jobbet fram till klockan nio så varför inte bara hänga kvar? Det är bara det att jag inte har några pengar. men jajA.
Nu ska jag göra något annat ett tag och sedan bege mig härifrån, tudelu

Inga kommentarer: