lördag 5 februari 2011

Nytt tema, nya tag

Ja hörni, vad tycker ni om mitt nya tema här?  Var lite trött på min tidigare så kalla layout så jag ändrade lite. Tycker typsnittet är riktigt fint :)

Ikväll ska jag och mamma hem på familjemiddag hos Eric & David med ostkrokar o Melodifestivalen. Det ska bli mysigt. Har längtat sen i torsdags :) Sedan ska jag vidare till Under Bron alt. Ace för att fira Boogie som nyss fyllt 20. Det kommer säker bli jättebra! Kul att gå ut med lite andra människor också.
Jag kommer nog sova hos Sofia på Fridhemsplan sedan, så himla mycket lättare ju och skönt att åka hem tillsammans. Mamma ska upp i morgon och yoga och jag vill väldigt gärna följa med så jag får se om jag pallrar mig upp klockan nio i morgon och tar mig till Mariatorget. Vi får se hur jag gör. Skulle vara skönt att komma igång med yogan lite nu. Måste skärpa mig om jag ska klara det till studenten.

Nu går bussen om lite mer än en halvtimme och jag har inte gjort mig klar så det ska jag göra nu! Kanske tar med mig kameran för en gångs skull.. Vi hörs

Inga kommentarer: