lördag 20 november 2010

Bildbooomb

Japp!! Idag har jag varit extremt produktiv, eller nja, efter att ha slappat i några timmar så blev jag det och nu är jag äntligen klar! :D Oh så nöjd jag blev :)
Men innan jag visar er bilder på vad jag pysslat med så ska ni få se de fyra bilder jag tog igår
!
A som ni ser är kvalitén extraordinär
Nick                                                Rasmus

Ari was bringing sexy back

Felicia haha

            Johanna                                    Rebecca


SEN ÅKTE VI HEM


Sådärja, kändes det bra? Visst ser det ut som en höjdarfest? A, ja vet.

Ok, nu vidare till vad jag gjort idag!! Jag sket i att rensa min garderob, men istället möblerade jag om mitt rum! Rensade ut en massa skit och mös till det:) 
Såhär ser det numera ut när man går in i rummet

Och sitter man in sängen, ser det ut såhär! 

Övre delen av min hyllgrej som jag fyllt med fina saker.


Ett litet altare. För er som undrar är det såklart min Timjan i den söta ramen :)
Brevet till höger är ett kärleksbrev från min första pojkvän i sexårs!

Alla mina skor (12 st) med ljus runt om

Min lilla arbetshörna! 


Och här sitter jag nu! :) 
Visst blev det fint! Sånt här blir jag så glad av :) I morgon tar jag tag i garderoben, men nu ska jag äta middag och sen kolla på någon bra film. 

Inga kommentarer: