söndag 21 november 2010

Brench!

Dagen har till mesta dels spenderats på Berns brunch (Brench som jag fyndigt döpt det till) ätandes alldeles för mycket. Buffén är asiatisk och gigantisk. Efterrättsbuffén är bara underbar. Rullade därifrån, tog kort till visum, och sitter nu med en mage som slår i bordet och enorm ångest över hur lite tid jag kommer ha över till allt den här veckan som kommer.
På onsdag ska jag hålla tal i 5 minuter på svenskan, det betyder att jag måste skriva det senast i morgon eftersom jag ska jobba på tisdag kväll. På torsdag åker jag till pappa, vilket betyder i sin tur att jag måste vara färdigpackad innan dess, vilket betyder att jag måste packa klart i princip nu eftersom jag ska till farmor på onsdag. Så måste jag klippa håret också.
Frågan är ju då varför jag sitter här i stället för att packa.. Jag måste komma in i modet [måöudet] innan, ju! Kan u inte sätta igång och packa för tre veckor utan att planera!! Jag ska skriva lista nu på en gång, lyssna på lite julmusik ska jag göra också. Fick precis lite feeling.

STORT grattis till Eric och David som gifte sig igår också!!

peace

Inga kommentarer: