lördag 20 november 2010

Kvällen igår var kul, med tanke på omständigheterna vill säga. Nej men det var riktigt trevligt faktiskt! Inga riktiga babes kanske, men jaja.
Hann med sista bussen hem, eller a, hann snarare med ett tidigare tåg än SL planerat så jag kom till Ropsten 35 min innan min buss skulle gå.. så jag Tog en taxi, hade förberett mig med pengar för att kunna betala innan, men det visade sig att taxikillen inte hade någon växel på mina 200 så jag behövde bara betala 100 istället för 163. Cashiiing
Idag ska jag rensa min garderob som är vid sin breaking point och börja packa lite. Mamma ska på fest (...) ikväll och ska ha några över på middag innan. Får se om jag hittar på något eller vad jag gör.
Tog ca 4 bilder igår med in skitiga iPhone, kanske lägger upp dom om jag har lust.
herrå

Inga kommentarer: