söndag 28 november 2010

Shit shit shit. Om en timme åker jag och mamma hemifrån  till Cityterminalen. Ska vara där lite tidigare för att köpa en bok eller två.
Kanske hittar ett minneskort, för jag fick en kamera igår! Nikon Coolpix L110, så fin! Så förhoppningsvis kommer det upp massor av fina bilder här under de närmsta veckorna :) Men framförallt är det mycket roligare att fota med en riktig kamera, i stället för iphonen..

Kvällen igår va bra, skönt att bara vara med schyssta människor sista kvällen och bara ta det lugnt. Det var perfekt. Och jag fick fina saker av allihopa! Ska börja fira min födelsedag på massa andra dagar från och med nu. Asnajs med lite celebration bara så där.

Men men, ska inte babbla på för nu börjar batteriet på datorn ta slut och den måste vara full-laddad innan jag lägger ned den i handbagaget. Som förövrigt kan väga liite för mycket.. Våg är tydligen något det svenska hushållet valt att avveckla. Toppen

Vi hörs i Barcelona! Hoppas nu bara det inte blir några förseningar med snön!

Inga kommentarer: