måndag 15 november 2010

Resten av bilderna

ja det blev ju inte direkt en uppföljare inom kort osm utlovades direkt men jag skyller på vistelsen hos pappa. här kommer i alla fall resten av bilderna!

Jag fick en fin ros av en söt man på en restaurang en kväll! 

En till bild på min handhenna. bilden är tagen på toa för er som är intresserade. 

Vi va på Jardin de la Majorelle, YSL's trädgård. den hade ett par kaktusar. 

Mamma posa på som vanligt. 


Snygg kruka, tyckte mamma

...och tog jättemånga bilder på dom 
YSL bodde i ett schysst hus där.

Massa kaktusar

aa

En restaurang helt enkelt

Fin solnedgång


Posar vant i poolen ba

Mamma inte lika vant


Sen va vi ganska mycket turister. Lägg märke till de två kvinnorna  i burka bakom. vi hade kunnat bli bundisar

KAMELER

Kamel o tjej

Åkte häst o vagn 

Chillade på La Momounia, ett av världens lyxigaste hotell

Mamma frälstes av lyxen


Sen va det några som bad 

 A det va det mina vänner! hejdå

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, àaaaaaaaah, saknar dig mitt lilla plommon!!!!!!! // Sofia Elena (haha, dety ´r vad spanjorerna kallar mig. k´nns r´tt spanskt ass`)

emma sa...

Jag saknar dig med min lilla spanska cerma catalana! <3 <3