fredag 26 november 2010

ett steg i rätt riktning

dagen blev plötsligt lite ljusare, ironiskt eftersom solen gick ned för en halvtimme sen, när jag bestämde mig för att tänka likt Andy i Cougar Town, dvs Optimistiskt.
Jag tänkte att mitt hål i örat, som fick en liten infalamation för några dagar sen och jag fick ta ut min ring, skulle finnas kvar och det skulle gå att få in ett örhänge! Jag hade förlorat hoppet om att jag skulle kunna ha ett hål där eftersom det såret som blev var precis över hålet..
I förrigår försökte jag stoppa i hänget igen men höll på att svimme, vet inte varför - har aldrig varit känslig för blod eller så- men jag svalde min rädsla och lyckades!
Så nu har jag min lilla söta  hand jag köpte tillsammans med Sofia dagen vi tog hålet! :)

Se, det är det små tingen som gör det goda. Nu är det bara min födelsedagsfet som behöver lite uppstyrning innan jag fullt ut kan känna mig klar att åka iväg. Och det ska jag göra imorgon!

Inga kommentarer: