lördag 27 november 2010

Jag vill inte vara färdigpackad!

Va, vad händer nu?
Jag är färdigpackad och klar i princip. Men det vill jag inte vara. Ååh är så nervös! Det är så konstigt att i åker imorgon, men vad gör det för skillnad? I N G E T I N G
Så det är bara att ta mig i skinnet och acceptera. HAr varit ganska nostalgisk hela helgen faktiskt.

Men det känns ganska bra att åka ändå. Allt kring min födelsedagsfest är fixad, pratade med puben idag och allt är under kontroll! Otroligt skönt att ha det ur världen och bara kunna slappna av där borta nu, så mycket som det går i alla fall.

Om en timmer kommer det människor hit för att fira min låtsasfödelsedag. Det kommer bli roligt och allt möjligt! Lite skön avskedsmiddag på samma gång.

Nu ska jag måla på mascara, ska se om jag kommer ihåg hur man gör.

Inga kommentarer: