tisdag 22 november 2011

Assim você me mata

Jag firade min hemkomst igår med 16 timmars sömn. Non stop. 
Gick och la mig klockan åtta på kvällen och vaknade tolv nästa dag och gick ofrivilligt upp. Hade kunnat sova i 4 timmar till. 
Första dagen på jobbet gick ganska dåligt, men jag bryr mig inte. 

Har en otrolig tandvärk just nu. Min visdomstand är på väg upp på höger sida och just nu är jag helt svullen och värken går ändå upp örat. Hoppas det är kvar i morgon så jag inte behöver gå till jobbet. 

I helgen ska vi shoppa fint på Forever 21 och Primark. Och på söndag (om det är öppet) så ska vi till IKEA. Myshelg helt enkelt. 

Nu ska jag skypea med Mike. Ha en fin kväll! 

Ps, för er som missat, håll koll på Felicia o Nicks blogg. De åkte till Gambia idag. http://nickochfeliciaflyttar.blogspot.com/ 

puss

Inga kommentarer: