söndag 13 november 2011

Helt klart tillbaka på ön

På väg hem igår från en kväll ute satt jag med öronen på spets och helt utn skam lyssnade jag aktivt på alla andras otroligt dumma konversationen. Bland annat detta på bussen till Sticklinge klockan 02:15.
Kille 1 15+ - Men asså det är så jävla jobbig för att asså vad ska man göra liksom sära när man kommer hem liksom? Är ju inte trött precis liksom??
Kille 2 15+ - Nej asså så jävla jobbigt skitjobbigt liksom?!
Kille 1 - Asså liksom 1: Jag har inge bark (snus)?!?! 2: Jag har inge bark hemma liksom?!? 3: JAg är fett hungrig, men jag pallar ju inte laga mat liksom asså?! 4: Asså om jag skulle sära laga mat så lisom komme rjag ju vara sugen på bark!! Asså vafan ska man göra liksom?!!!!!!
Kille 2: Men asså, har du chillinötter hemma? 
Kille 1: Öh nä
Kille 2: MEN det är typ magiskt liksom asså när man äter typ en  halv påse chillinötter så ba, typ somnar man!!! Asså å då hinner man ju inte vilja ha bark!! Asbra
Kille 1: Aa men asså jag har inte chillinötter. Vill ändå ha bark liksom.
Kille 2: aha, a nej då vet jag inte. 


........ ?

Idag ska jag in till stan för att köpa farsdagspresent och sedan ska vi på middag till Monica o Bosse. Det ska bli roligt, speciellt att träffa pappa och Oliver och Miranda.
Sover hemma i alla fall, så det blir lite mys med mamma innan hon far till Amsterdam på filmfestival på måndag. Jag är avundsjuk på hennes jobb.  

Nu ska jag gå, hejdå

Inga kommentarer: