lördag 12 november 2011

STHLM

Kära värld!
Till Stockholm har jag anlänt. Home at last. Fast jag känner mig mest som en turist faktiskt. Men ack, vad underbart det är att vara här.
Vinterjackan for på snabbare än Simla kastade sig på maten jag hällde upp till henne, och det var med ett stort leende jag gick av flygplanet igår eftermiddag och det det kom rök när jag andades.

Fina mamma och Mike väntade på mig på Arlanda med en söt kobjörn, och vi åkte hem i fina nya bilen och lite Idol hann vi till och med med innan det bar av in till staden för en fantastisk spelning med Super Hot Giant Alien på Broder Tuck. Vilken talangfull barndomsvän jag skaffat mig.

Sedan fick jag äntligen se det där lilla ansiktet på Felicia som jag saknat supermycket. Det var roligt. Vi pratade om allt möjligt och satt på Chill vid Götgatan tills stängning. Efter det åkte jag och min man hem till mig och jag somnade med ett stort leende på läpparna.
Vilken underbar första kväll i Stockholm.

Åh jag blir alldeles rörd av att vara här! Vad tråkigt det blev att läsa, men var ju tvungen att vara lite lycklig ett tag.

Ska försöka ladda upp en video från spelningen igår, tills dess får ni nöja er med det här lyckopillret!
Nu ska jag väcka min prins så vi kan mysa framför reprisen av Idol.

Puss

Inga kommentarer: