måndag 21 november 2011

Far far away

I skrivande stund sitter jag på flygplanet som sakta men säkert tar mig till Barcelona.
Som första flygbolag i världen har de gratis wifi under flygresan. Ganska häftigt. Fast jag har mest sovit sen jag satte mig ned. Det blev inte mycket sömn det senaste dygnet.

I lördags hade jag ju en fullspäckad dag med frisörbesök, lunch med farmor, möte, middag hemma och sedan utgång. Som förvärvet var riktigt rolig! Laroys hip-hopkväll blev det, sol avslutades med ett glas vik på en mysig bar vid musikmuseet.
Kom hem vid fyratiden.

Igår hade mamma gjort en härlig brunch som avskedsmåltid innan hon åkte till Amsterdam. Att bli väckt halv elva med bacon, äggröra, färdig toast, tomater, mozzarella och smoothie var inte helt fel. Men det blev inte speciellt mycket sömn den natten. Så efter att mamma farit la jag och mike oss i soffan och sov ett bra tag.

Men det förstörde inte hela dagen, utan klockan fem åkte jag sedan in till stan för en sista fika med Felicia. Åh vad jag kommer sakna henne! Supertråkig fika som bar superkul. All the sisters 4ever.

Klockan åtta var jag hemma igen och då väntade en mysig hemmakväll med min fina pojkvän och sedan packning och allt därtill.

Så, i morse efter 3 timmars sömn, vaknade jag klockan fem för att göra iordning det sista och sedan bege mig till Arlanda express.

Och här sitter jag nu. Trött och riktigt riktigt kall. Internet kan man ha, men att stänga av ac:n - dit har vi inte kommit än.

Nu börjar vi landa, vi hörs nere i Barcelona!

Puss och kram


- iphone girl

Location:Cargo Cityvägen,Sigtuna,Sverige (haha lol där är jag inte alls. Jag är uppe i luften någon stans över nordöstra spanien!)

Inga kommentarer: