tisdag 29 november 2011

Life IS a fucking rollercoaster

En mycket intensiv vecka på jobbet avslutades med en rolig helg. Razzmatazz och Boulevard fick agera lekplats åt våra små fötter och vi dansade hela natten lång till dubstep och hip hop.

Men trots allt det roliga så gick helgen fort och helt utan förvarning satt jag där igen på jobbet, själv och målade teckningar och spelade Temple Run. Jag har lite kompisar nu i alla fall, så det är ju kul. Lär mig allt om sexologi och religion på rasterna och tunnelbanan på vägen hem.

På söndag kommer fina fina mike ned till mig och helgen efter det fyller jag faktiskt inte år kom jag på nu, utan helgen därpå fyller jag nitton och ska ha fest med en av mina KOMPISAR. Är helt sjukt poppis.
Nej men det kommer nog faktiskt bli riktigt bra :)

Har bestämt att det blir nyår i Sverige i alla fall. Med endast en inkomst och skyhöga priser för biljetterna så går inte allt ihop helt enkelt. Men vi skjuter upp nyår och firar lite senare helt enkelt.

Nu ska jag se på lite film, puss och godnatt hörni

Inga kommentarer: