söndag 6 november 2011

En månad och elva dagar

Tja tja bloggen!!
Ligger här i sängen, sippar lite latte o funderar vad jag ska göra av resten av dagen. Kanske gå o köpa blommor? FinFint.
Hjalmar är i skrivande stund på väg till Girona och hemlandet, vi har haft det bra sedan i onsdags och pratat mycket om allt och ingenting. Det var roligt att ha besök. Men nu kan jag äntligen stöka omkring här hemma utan att störa de som sover. Har i alla fall lyckats hålla det hyfsat rent trots min gäst. Ska bara tvätta lite, men det regnar så mycket så jag vet inte var jag ska hänga allt på tork.. PROBLEM liksom.

Jag kommer hem supersnart, det ska bli superkul. Sofia kommer på onsdag också, det ska också bli superkul och jag ska göra det superfint innan hon kommer.

Nu ska jag hitta på något. Kanske prova min nya kräm som tar bort hår på benen. Hoppas på ett jättelent resultat.

hejdå


ps. mitt babyhår lever vidare även på sydligare breddgrader!! 


1 kommentar:

Mike sa...

youre prettty hiho