tisdag 1 november 2011

My lonely days are over

Imorgon får jag besök av Hjallis som kommer ner över några dagar:) Det ska bli roligt att träffa båda honom och för att ha lite sällskap här hemma.
Idag har jag bara pysslat lite, hängt upp prydnader, filtar och ställt ut böcker. Det känns lite mer som hemma nu!
Internet har bättrat på sig lite, just nu har jag faktiskt 4 av fem pluppar och har precis pratat med mamma över skype och det gick fantastiskt bra :)

Nyss satte jag igång första tvätten (har tvättmaskin hemma, lyx! xD) och jag käner mig vuxen och duktig. Som sagt så var jag ju ledig från jobbet idag (om jag nu nämnt det tidigare) men imorgon är det bara att ta sig tillbaka till salvfabriken och sälja min lilla bluffis. Ska gå förbi mercadona också och köpa lite saker så det finns när hjallis kommer :) men inte choklad!! snälla.. ingen mer choklad.. allt jag jobbade hårt för i våras är som bortblåst nu.. usch

i alla fall, nu ska jag hitta på något vettigare än det här, har en ganska schysst vaxplupp från mitt stearinljus som var rolig att pilla på. På återhörande!



Inga kommentarer: