torsdag 10 november 2011

Brothers and sisters, just a few things.

but mostly the sisters of course.
I alla fall. Jag kommer hem imorgon. Det känns så otroligt underbart. Jag saknar alla så himla mycket och det ska bli så skönt att få bara ta det lugnt i tio dagar och vara med alla som jag inte får se sen på ett långt tag. Felicia som åker får jag ju inte träffa förrän om fem månader. Skitonödigt.

Sofia kom igår och det är jätteroligt! Jag fick världens finaste presenter, blanda annat rökelser, söta strumpor och VÄRLDENS bästa mobilskal. Det var gulligt :)

Strax bär det av till jobbet, sista dagen på ett tag, och det känns inte ens så jobbigt. Det är bara sju timmar o sen slipper jag mer. Najs och så vidare.

Nu måste jag göra mig i ordning lite och fixa macka. Ha en fin dag! hoppas ni inte sov lika knäppt som jag i natt, på grund av fullmånen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

for all the sisters and brothers, but mostly the sisters and not the brothers: Så kul att du kommer hem snart! Sisterpower ihihi

Emma sa...

hihi <3