måndag 7 november 2011

Shawty with youuuuuuuuuuuuu

under the mistletoe....!
Asså Justin Biebers julalbum <3 i heart it forever!!!

Sitter här i ett ganska melankoliskt tillstånd och njuter  i min ensamhet av en ganska bra dag. Ett lugn infan sig i mig som jag inte känt på ett tag. Om det var kamomill-tet som Hjalmar lämnade kvar eller något annat vet jag inte, men det var skönt. Jag har min egna rytm, som inte står ut lite mycket längre.
Jag sålde ingenting idag, men det gjorde typ ingen annan heller, så det gör inget.
Kom hem och åt min konstiga supernyttiga soppa (buljong) och blev inte mätt. Gjorde två supergoda mackor istället. Och lite granatäpple på det.
Nu sitter jag här med ljusen tända, lite Dexter och jullåtar i hörlurarna. Åh vad jag älskar vinter och allt som kommer till. Jag älskar advent, lucia, julafton, julkalenderna, alla jus, dofterna, maten, känslan och det eviga hoppet <3 haha lol skämta, gillar december i allmänhet bara.

här får ni några bilder i tidig julklapp av mig










Inga kommentarer: