torsdag 17 november 2011

Today is a gift

Ända sedan jag hittade min vackra julaftonsdröm så har jag sökt vidare efter den ultimata julkänslan och allt som tillhör den.
Bland annat så har jag hittat ett par skor som jag vill matcha min klänning med, plus ett nagellack och möjligtvis en clutch.
Såhär fint är det.
H &M
Aurora SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Nelly


För att gå ifrån det fina, så kanske ni vill höra vad jag gör idag.
I ksrivande stund sitter jag i soffan hemma hos pappa och njuter av min första tysta sekund sedan jag kom hem. Både skönt och tråkigt.
Om drygt en timme kommer Oliver hem från skolan och lite senare kommer Miranda. Vi ska ha syskonhäng själva. Jag saknar dom jättemycket kommer jag på ibland.
Sedan ska jag följa med Miranda till henne klättring en liten stund innan jag åker mot Lidingö och middag hos Fanny. Det ska bli roligt att få se Miranda klättra. Pappa säger att hon är duktig :) .
Nej hörni, nu ska jag strax hoppa in i duschen så att jag inte missat Ellen.
Hejdå! 

Inga kommentarer: